Ik heb mijn vrienden gepromoveerd tot familie.. #

De eerste die tegen mij zegt dat je échte vrienden maar op één hand kan tellen,.. die laat ik eens kennismaken met mijn vriendengroep of zal ik zeggen FRAMILIE?! Want sinds een kleine 7 jaar heb ik mijn vrienden gepromoveerd tot familie  ♥


 

1de5d87a3fbca5e80f881cc5c65ff0bd--i-love-my-life-life-is-good.jpg

Mijn vrienden zijn zoveel meer dan gewoon maar vrienden. ze zijn een deel van mijn leven en ze hebben één voor één een plaats in mijn hart. We zien of horen elkaar niet elke dag maar ik weet wel dat ze er altijd zullen zijn wat er ook gebeurd.

Ik heb ze er allemaal gratis bijgekregen toen ik een relatie ben begonnen 7 jaar geleden, een totaalpakket zeg maar.  Ik kan hun ook niet meer wegdenken uit mijn leven als ik eerlijk moet zijn, niet dat ik dat zou willen hé.

De eerste keer dat ik mijn vriend zijn beste vriendin ging ontmoeten werd voor mij ook snel duidelijk dat ik maar moest hopen dat ze me leuk ging vinden :D. we gingen iets drinken en ik deed zo mijn best om fijn gezelschap te zijn! Maar man wat was ik zenuwachtig.. uiteindelijk is alles wel goed gekomen hoor HAHA!

Ze is ook niet gewoon een vriendin maar ook een tante voor ons zoontje, en hij beseft het nu nog niet maar hij zal na verloop van tijd wel inzien dat ze geweldig is voor hem, voor ons allemaal trouwens.  Ik ben er zeker van dat onze kinderen net zo een hechte vriendschap zullen hebben als wij allemaal!

21844342_1519434984799683_1240867968_o

Het andere grote deel van mijn vrienden, nu ja bende zeg maar :D. Allemaal zo verschillend maar zo geweldig samen. Alle leeftijden onder 1 dak = gegarandeerd FEEST!

Er wordt zo vaak gezegd dat je vrienden maar op 1 hand kan tellen maar ik moet toch even het tegendeel bewijzen hoor. Niks is teveel, trap isoleren, evenementen organiseren, gezellig terrasjes doen, BBQ, zich netjes gedragen op de babyborrel van ons zoontje 😉 JAJA.. dat laatste zou iets normaal moeten zijn maar het is een unieke groep en ze kunnen nogal, hoe zal ik het zeggen, eerlijk en vooral LUID zijn 😀

Ach alles bij elkaar zou ik niemand willen missen en zijn ze niet gewoon vrienden maar echt een deel van ons leven, een FRAMILIE zeg maar gerust!!

 

XO Vinzieboy 

 

Plaats een reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑